Jag kanske inte har dammsugit, men jag har druckit kaffe..

Har mycket på min lista över saker att göra idag. Men jag har inte bockat av en enda punkt än så länge. Oops. Men jag har dock haft en fantastiskt skön dag! Jag kanske inte har dammsugit, diskat eller dammat. Men jag har däremot tagit en riktigt härlig promenat med Armi, jag har myst med missarna, varit hemma hos mamma och druckit några koppar kaffe och pratat som bara mamma och jag kan. Jag har även kollat på ett avsnitt av Cougar town.

Nu sitter jag i soffan och dricker en halvgod smoothie och lyssnar på Lisa Ekdahl. 

Planen för resterande delen av dagen är att få allt gjort. Det ska dammsugas, dammas, skuras och rensas. Och allt annat bestyr som hör till vardagen. I mitt huvud har jag dock räknat på att det tar som mest tre timmar. Sedan ska jag fortsätta att ha en mysig dag. Kolla på Supernatural ska jag göra och njuta av sällskapet av mina fina djur och sambon när han kommer hem. 

Jag hoppas att fler har en lika fin dag som jag. Adjö :*

Kommentera inlägget här :