Vill finna min biologiske far.

Jag tänker göra ett försök. Jag ha provat med Skatteverket med väntar ännu på svar.
 
Jag vill hitta min biologiske far. Så här kommer en liten del av min historia, eller mammas historia kan man säga. Så som jag känner till den.
 
1989 träffade min mamma en karl i Hudiksvall. Efter ett tag fick min mamma problem med svettningar, yrsel och illamående. Hon hade sin mens som vanligt så någon misstanke om att det skulle ligga en Fröken Lingvall i magen fanns inte. Heller inte hos läkarna av någon anledning. Det fram tills att hon var på en rutinunderkökning på gyn, där fick hon beskedet om graviditeten. Det var 5 månader gånget. Mannen hon träffade fick även han beskedet och sågs inte till något mer efter detta. Mamma tog hjälp att hitta honom men utan resultat.
 
Jag är inte ute efter att få en pappa. Det är inget som kan komma på beställning, den relationen byggs upp från start. Jag är heller inte ute efter att döma. Jag är varken arg eller ledsen över detta. Jag är snarare tacksam att han försvan redan då istället för senare in i mitt liv. 
 
Jag är otroligt glad över min uppväxt. Jag har i det stora hela varit ett glatt barn. Jag har haft trygghet och människor kring mig som älskat mig. Jag har inga som helst känslor av bitterhet.
 
 
Känner du igen den här historien? Eller bilderna på min mor på bilderna? Då kan du vara min far. Är du det så överväg åtminstonde att kontakta mig. Jag vill så gärna se hur du ser ut, träffa dig. Har du milerade ögon som jag, är du ljushårig, skäggig, lång eller kort? Hur låter din röst? Har jag några syskon?
 
Här är jag idag. Jag mår bra och är äntligen redo att ta steget att leta upp dig :)
 
 
 
 
Taggar: biologisk far, far, letar min far, pappa;

Kommentera inlägget här :