Vilande muskler..

 
Just nu har jag en period då jag mår otroligt bra. Jag har någon form av inre lugn samtidigt som jag näst intill känner ett rus. Jag mår bra i själen. Så därför tänkte jag nu även ta tag i kroppen. Jag vill bygga upp min förlorade styrka och balans. Jag vill ta hand om min kropp igen. Just nu har jag mest verk i ryggen och blir fort trött. Dålig kontition och muskelvolymen har minskat något otroligt de senaste två åren. Men, nu har jag fått en tanke på att åter börja med kampsport, muay thai är vad jag spanat in denna gång. Karaten var otroligt bra träning och passade mig hur bra som helst, men muay thai tror jag är ännu mer effektiv träning. I slutet på augusti kommer jag att prova på första gången, och jag är hur spänd och taggad som helst! Har saknat kampsporten i många år nu.
 
Men,.. fram tills dess får jag underhålla mig med annan träning. Så nu tänker jag ta med min skönheten på bilden ovan på en springtur. Adjö.
Taggar: finnstövare, jogga, kondition, löpning, måbra, springa, träning;

Kommentarer :

#1: Hanna Karlsson

Härligt med en springtur.

skriven

Kommentera inlägget här :