Lössläppt med mobiler, mobillös.

Avsaknaden av en mobil. Jag har längre ingen mobil. Har inte haft på ett tag. Lite lost känner jag mig ju, typ jämt. Köpte en fin Galaxy S6 Edge med fantastiskt bra kamera, den ska lämnas in på lagning... Fick ta tillbaka min Samsung S4. Den gick sönder,.. för jag har en söt liten valp som lyckades ta sig upp på köksbordet och på något magiskt vis sula in den i köksskåpet när jag avslöjade hennes bordsklättrande. Nu har jag min surfplatta. Det går att ringa, ta emot samtal, smsa osv men fan så otymplig den är. Och den är det dessutom någon vajsing med för jag får då starta om den varje gång jag ska använda den i princip..
 
Tack och lov är det prylar. Djuren mår bra, jag lever och sambon lever livet då det är jakt stup i kvarten. Och det är la ändå det som räknas.

Kommentera inlägget här :