Hemma mys och hemma kaos!

 
Zita, min fina fina valp, fick tag på mina glasögon. Så jag måste in till stan i veckan och lämna in dem. Ser inte ett smack med dom nu. Jag är dock tacksam att jag bara behöver dem vid bilkörning och läsning. 
 
Nu sitter jag och äter någon form av grönsaks juice med sked. Är på första dagen av en tre dagars utrensning av kroppen. Så ja, jag är hungrig. Men jag behöver detta känner jag. Dock så får man ju varken snusa eller dricka kaffe heller, och där har vi ju ett problem. Snusen tänker jag dock inte avstå ifrån! Att vara utan både koffein, nikotin och dessutom vara konstant hungrig är ingen bra idé känner jag.
 
Nu håller jag på att göra om här hemma. Möbler ska flyttas både hit och dit. Fina mamma har hjälpt mig med att få upp en byro och en annan ner. Men nu blir det till att fortsätta konka själv. Vet inte rikgit hur jag tänkt. Som vanligt är jag lite för spontan, men i slutändan är jag säker på att det blir bra!
Taggar: finnstövare, mamma, måbra, stövare;

Kommentera inlägget här :