Rastlös...

 
Jag är i behov av personlig utveckling. Jag behöver en eller flera händelser. Problemet är dock inte att jag inte vet vad jag vill göra, det vet jag allt för väl. Men jag vet inte i vilken ände jag ska starta! Jag vill uppleva, göra och lära mig så otroligt mycket att jag inte kan bestämma mig för vad jag ska börja med. Jag tänker att det kanske vore lämpligt med en kurs, i halvfart på sidan av arbetet. Men då är det ju även så att jag ska hitta en kurs jag vill gå. Pedagogiskt ledarskap finns det en kurs som heter på CUL. Bara kursnamnet låter otrologt intressant men jag vill veta vad kursen innehåller, och det är CUL dålig på att lägga ut information om. Men jag får väl ta tummen ur röven och besöka en studie och yrkesvägledare där kanske.
 
Sen tänker jag även att jag ska resa. Någonstan. Förmodligen Storbritannien. Men då är ju även det här om att ta beslut om vart jag vill svårt att ta. 
 
Tipps mottages med tacksamhet.
Taggar: rastlös, resa, studier;

Kommentera inlägget här :