Arbete och utgång snarare än utgående arbete..

 
Har just jobbat ett väldigt väldigt långt pass. Men jag är så glad i mitt arbete och mina kollegor så det känns faktiskt helt okej att göra det ibland. Dock så känner jag lite smått sliten just nu. Men innan jag tar helg så ska gräsmattan vara klippt har jag tänkt mig. Men jag känner nog att jag väntar tills att det är lite svalare, så om en timme kanske jag beger mig ut.
 
I helgen ska jag gå ut. Och kors i taket så ser jag för en gångs skull fram emot det. Tror att jag kan komma att ha riktigt roligt faktiskt. Har till och med köpt både vin och cider, jag som alltid, och då menar jag alltid, föredrar öl annars. Men jag tror nog att det blir bra.
 
Nu ska jag ta och mysa ner mig med djuren i soffan tror jag, känner att jag har saknat dem otrologt mycket <3

Kommentera inlägget här :